woensdag 26 oktober 2011

[NL] Ah, dus daar is die...

In de Rail Magazine van October las ik dat in Enschede de 904 van stichting Materieel '64 in Enschede Stond geparkeerd, na wat vanaf mijn school in de bosjes te turen zag ik wel treinen, maar dacht ik dat het allemaal buffels waren, omdat het er erg veel zijn hier in Enschede (en ook in Hengelo) omdat ze in Enschede worden schoongemaakt door de wasstraat, maar door wat slecht weer ging ik een keer met de overvolle trein naar Enschede, en zag ik dat er ook een apenkop stond en jawel... het nummer was 904, het staat dus inderdaad hier in de nog gele toestand. Zo af en toe komt er nog wel eens een apenkop hier een apenkop hier in Enschede in reguliere dienst, o.a. voor de spitstreinen, maar ik kan bevestigen dat inderdaad de 904 hier staat achter wat bosjes verstopt, dus als je wilt fotograferen, doe dat dan vanaf het station.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten