vrijdag 14 oktober 2011

een nieuwe manier van Bloggen.

Hallo mensen, ik ga binnenkort wat regelmatiger bloggen op vaste dagen, en niet meer op dagen zonder dat er regelmaat is. natuurlijk zal ik iets zeggen als er iets gebeurt in het kort als het gebeurt maar ik zal binnenkort vast op de Zondag en op de Woensdag een bericht op het blog zetten en ik zal dan op die dag zeggen wat het onderwerp zal zijn van de volgende keer. Ik kan al zeggen wat het onderwerp zal zijn voor aanstaande Zondag: de Najaarsstoomdag bij de MBS. En op Woensdagavond zal een Bericht komen over een dagje spotten op het station Rheinhausen in het Duitse Nordrhein-Westfalen. Ik hoop hiermee wat meer regelmaat te krijgen op de blog en wat minder "All over the place" te zijn. Nu het ook wat kouder word zal ik minder actief zijn in de wereld van de echte treinen en ga ik me verstoppen op zolder en meer bezig met mijn modeltreinbaan en met computerspellen over treinen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten