zondag 6 november 2011

Mijn eigen project voor Railworks 2012

Ik ben zo af en toe bezig met een route voor Railworks 2012, die loopt van Hengelo naar Rheine en ook een deel naar Enschede. Ik ben momenteel in het absolute beginpunt want ik ben nog maar net begonnen met het leggen van de Rails en daarna zet ik de huizen neer. Een handig programma hiervoor vind ik RW Decal, die ik gevonden heb via Treinpunt.nl. Dit programma zet beelden van google earth om in een landplaat waar je dingen op kunt bouwen in de route editor van Railworks. Erg druk ben ik er niet mee omdat ik erg druk ben met mijn studie en bijbaan, maar in de vrije tijd die ik heb kan ik een beetje werken aan de route die uiteindelijk een goede 50 kilometer lang is en dus veel werk. Of ik deze route uiteindelijk uitbreng hangt af van de reacties en animo en screenshots kan ik geven als er om gevraagd wordt. Natuurlijk kan ik niet alles 'natuurgetrouw' maken omdat ik niet goed ben in het maken van huizen voor Railworks, maar ik zal gebruik maken van de meest gelijkende gebouwen die railworks en internet te bieden heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten