donderdag 24 november 2011

De Apenkop in Enschede

De 904 staat in Enschede opgesteld, en staat te wachten op wat de toekomst brengt

Het bewijs; het is de 904

Ook nog op station Enschede geweest en deze Buffel gezien nummer 3413
Vandaag even de fotocamera meegenomen naar school om wat rond te snuffelen op en om station Enschede. Vooral ook omdat ik eerder de 904 heb zien staan en er graag een foto van wou hebben. Bij deze zie je dat het is gelukt. Ik wou ook nog even naar het perron voor de treinen naar Duitsland, maar in het tussenuur dat ik had kon ik niet wachten op de eerstvolgende trein én ook nog een post maken op mijn blog. ik koost voor posten op het blog en voila. Later op de middag komt de off-topic post over de Mythbusters met misschien zelfs een filmpje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten